Foregående
Næste
Favorit
Kurv
Kurv ()
Husk at opdatere dine hårfavoritter – netop nu: Op til 25% på hårpleje >

Fortrudt køb

En gang i mellem fortryder man sit køb, det kan ske! Men det her er vigtigt at have styr på: Du har åbent køb i 30 dage fra dagen hvor du modtager din bestilling. Det gælder under forudsætningen, at produktet sendes tilbage i uforandret stand og i originalemballage. Er produktet forseglet skal forseglingen være ubrudt. Hvis din bestilling indeholder en gave, så skal den også inkluderes i returen. Brug kassen som din bestilling blev leveret i eller anden holdbar emballage ved retur. Tænk på at pakke din vare så den ikke skades under fragten

Hvordan kan jag returnere min bestilling?

Har du modtaget din bestilling med Budbee og vil returnere via dem? Så kan du nemt booke en ophentning af pakken via deres app. Har du modtaget din bestilling med en anden fragtmetode, men ønsker ophentning af Budbee? Kontakt os, så hjælper vi dig med det under forudsætning at Budbee tilbyder denne tjeneste i dit område. Vil du returnere med Bring? Kontakt os på hej@bangerhead.dk så ordner vi en returseddel til dig.

Husk at lade din følgeseddel ligge i pakken så vi kan identificere din retur. Du kan også lægge en seddel med dit navn samt ordrenummer i pakken, så løser vi resten.

Hvad koster det?

- Ved retur med Budbee tilkommer en administrationsafgift på 39 kroner. Dette reguleres når din bestilling tilbagebetales.
- Ved retur med Bring tilkommer en administrationsafgift på 29 kroner. Det reguleres når din bestilling tilbagebetales.

Vær opmærksom på, at vi ikke kan tilbagebetale dig for din retur eller reklamation hvis du valgt at betale returfragten selv. I tvivl om noget? Kontakt os!

Hvor lang tid tager håndteringen af min retur?

Håndteringen af din retur tager normalt 1-2 uger. Når returen er håndteret hos os, laver vi en tilbagebetaling eller opdaterer din faktura.

Har du en aktiv faktura hos Qliro? Registrer din retur via deres app eller ved at kontakte dem.


Bytte til en anden vare


Fik du ikke fat i det helt rigtige? Det gør ikke noget, vi hjælper dig! Under forudsætning af, at produktet kan sendes tilbage i uforandret stand, er det frit frem at bytte til en anden vare i 30 dage efter du har modtaget pakken. Start med at pakke den forkerte vare i holdbar emballage/kasse.Vi foreslår samme kasse som du modtog din bestilling i. Husk at vedlægge din følgeseddel eller en lap, hvor du skriver navn og ordrenummer så vi kan identificere din bestilling. Tænk på at pakke din vare så den ikke skades under fragten. Skriv herefter til os på hej@bangerhead.dk så hjælper vi dig med at booke en retur. Når det er gjort, kan du stille og roligt gå ind på vores hjemmeside og lave en ny bestilling. Så tilbagebetaler vi dig for din retur når den er blevet håndteret på vores lager. Selvfølgelig gøres det uden fragt- eller administrationsafgift!


Har du modtaget en anden vare end den du bestilte?

Vi gør altid vores bedste, men en gang i mellem går det galt, også for os desværre. Kontakt os på hej@bangerhead.dk hvis du har modtaget en forkert vare i din bestilling, så skal vi selvfølgelig få det rettet til. Når du mailer os, angiv gerne dit ordrenummer, hvilken vare som manglede samt et billede på den vare du har modtaget i stedet. Vores lager inventerer lagerpladsen for at sikre, at vi ved næste forsendelse får det rigtige produkt med i din pakke. Skulle din vare vise sig at være udsolgt, så kan vi selvfølgelig se på en anden løsning.


Reklamation

Defekt vare ved levering

Hvis du har modtaget en defekt vare, så kan du selvfølgelig returnere varen uden omkostning. Reklamationen skal gøres indenfor rimelig tid efter du har modtaget din bestilling. Bangerhead tager ansvar for varer som skades under transport eller forsvinder under forsendelse. Ved modtagelse af din pakke er det derfor vigtigt at kontrollere pakken og dens indhold. Kontakt os på hej@bangerhead.dk og angiv dit ordrenummer, hvilken vare det handler om samt et billede som viser defekten. Så håndterer vi selvfølgelig dit ærende så hurtigt som muligt.

Produktionsfejl

Defekt vare ved levering Hvis du har modtaget en defekt vare, så kan du selvfølgelig returnere varen uden omkosEr din vare gået i stykker eller fungerer ikke længere på grund af en produktionsfejl? Kontakt os på hej@bangerhead.dk med dit ordrenummer, hvilken vare det handler om samt et billede eller en video som viser varens defekt.

På varmeredskab samt elektroniske apparater tilbyder vi altid to års garanti.


Ikke afhentede pakker

Ikke afhentede pakker samt pakker som ikke er blevet leveret på grund af forkete oplysninger debiteres med en afgift på 149 kroner, hvilket reguleres i forbindelse med din tilbagebetaling. Det er for at dække de fragt- samt administrationsudgifter som en ikke afhentet pakke indebærer. Din pakke ligger normalt i 7–14 dage hos pakkeshoppen inden det returneres til os.

Du er selv ansvarlig for, at dine oplysninger er korrekte, det gælder f.eks adresse, telefonnummer samt mailadresse. Kontakt os så hurtigt som muligt hvis du ser at dine oplysninger er forkerte.