💄Op til 25% rabat på næsten alt > 💄
Favorit
Indkøbskurv
Indkøbskurv ()

At blive inspireret og handle skønhed på nettet skal være så enkelt som muligt. Vi har derfor samlet de mest almindelige spørgsmål, så du måske kan få svar på dit spørgsmål med det samme. Finder du ikke svaret her, så kan du altid kontakte vores kundeservice

Ordre

  • Reserveres en vare når jeg ligger den i min kurv?
    Varen er reserveret i 30 minutter fra når den tilføjes til din kurv.
  • Har i modtaget min bestilling?
    Ordrebekræftelsen sendes indenfor et par minutter efter du gennemfører dit køb. Den sendes til mailadressen du opgav ved købet. Hvis du er usikker på om din ordre er registreret, kontakt gerne vores kundeservice inden du gør en ny bestilling. Husk også at tjek om ordrebekræftelsen er landet i din mails spam-filter.
  • Kan jeg fjerne/tilføje et produkt til min bestilling?
    Af tekniske anledninger har vi desværre ikke mulighed for at tilføje/fjerne varer fra en eksisterende bestilling.
  • Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse.
    Har du kigget i din mails spam-filter? Den kan være havnet der. Hvis ikke, så kontakt os gerne på hej@bangerhead.dk - så hjælper vi dig med at finde frem til din ordrebekræftelse!
  • Jeg har lavet 2 bestillinger, kan de sendes sammen?
    Af tekniske anledninger kan vi desværre ikke kombinere eksisterende bestillinger. Sørg for at få alt hvad du står og mangler med i første omgang, for at undgå ekstra fragtomkostninger.
  • Kan jeg annullere min bestilling?
    Skriv til os så hurtigt som muligt hvis du vil annullere din ordre. Såfremt, at den endnu ikke er ved at blive behandlet på vores lager kan vi annullere bestillingen. Hvis det ikke er muligt kan du selvfølgelig lave en retur til os. Vores returadresse er:

    Bangerhead C/O Reach Logistics
    Viaredsvägen 24
    504 64 Borås
    Sverige

Betalning

  • Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige?
    Du kan vælge mellem kortbetaling med Visa/Mastercard, bankoverførsel med Trustly eller fakturabetaling via Qliro. Vi har også en delbetalingsløsning med QliroKonto. Læs mere om vilkårene for Qliro faktura her. Ved øvrige gældende betaling via Qliro, venligst kontakt Qliros kundeservice.
  • Skal jeg angive mit CPR-nummer for at gennemføre et køb?
    Nej. Det er helt valgfrit om du vil oplyse dit CPR-nummer eller ej. For betaling med Qliro faktura eller QliroKonto er det dog påkrævet at oplyse CPR-nummer.
  • Hvorfor virker min rabatkode ikke?
    Har du problemer med at registrere din rabatkode, så kontakt gerne vores kundeservice og inkludér rabatkoden. Så tager vi et kig på det. Kundeservice kan kontaktes på: hej@bangerhead.dk

Returnering

  • Jeg har fortrudt mit køb. Hvad gør jeg?
    Du har 30 dages åbent køb fra den dag du har modtaget din ordre, forudsat at produktet returneres ubrugt i ubeskadiget originalindpakning, og hvis varen er plomberet, skal denne være ubrudt. Ved returnering står du selv for omkostninger i forbindelse med fragt.
  • Jag vil bytte til en anden vare. Hvad gør jeg?
    Du har 30 dages åbent køb fra og med at du har modtaget pakken, forudsat at produktet returneres ubrugt i ubeskadiget originalindpakning og hvis varen er plomberet, skal denne være ubrudt. Ved returnering står du selv for omkostninger i forbindelse med fragt. Når vi modtager varen på vores lager skabes en refundering/din faktura korrigeres. I mellemtiden kan du selvfølgelig bestille varen du ønsker i stedet. 
  • Jeg vil reklamere et produkt. Hvordan gør jeg?
    Hvis du har fået en vare som viser sig at være defekt eller fejlagtig kan du returnere den til os uden omkostning. Reklamationen skal foretages indenfor rimelig tid efter du har modtaget varen. Kontakt vores kundeservice for hjælp med din reklamation: hej@bangerhead.dk

    Vil du reklamere et produkt fra ghd? Klik her.
  • Jeg har returneret en vare. Hvornår får jeg mine penge tilbage?
    Håndteringstiden på returer er som regel 1-3 uger fra pakken er blevet indleveret hos postombuddet. Har du spørgsmål om hvordan det går med din returnering er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

Levering

  • Hvor lang er leveringstiden?
    Vores ambition er, at sende alle bestillinger samme dag, hvis bestillingen laves inden kl.12.00. Leveringstiden varierer alt efter hvilken fragtmetode som er tilgængelig i dit område. Som udgangspunkt er leveringstiden 1-4 hverdage.
  • Hvor længe ligger min pakke hos pakkeshoppen?
    Din pakke ligger normalt i 7–14 dage hos pakkeshoppen inden den sendes tilbage til vores lager. En sms-påmindelse sendes ud efter nogle dage, hvis du endnu ikke har hentet pakken. Ikke-afhentede pakker debiteres med en afgift på 119 kroner for at dække de fragtomkostninger som en ikke-afhentet pakke medfører.
  • Hvad koster fragten?
    Prisen for fragt varierer alt efter hvilken fragtmetode du vælger. Du ser prisen når du vælger fragtmetode i kassen. Handler du for over 399,- så findes der som minimum én gratis fragtmetode.

Sikkerhed

  • Hvordan ved jeg, at jeres betalingssytem er sikkert?
    Til betalings- og kreditkort benytter vi os af firmaet DIBS Payment Services AB, som er leverandør af sikre betalingsløsninger på internettet. DIBS er ledende indenfor betalingstjenester i Norden. Når du handler hos os sendes du videre til en krypteret sikker side, hvor betalingen finder sted. Ingen kontooplysninger eller personoplysninger lagres hos os. Kortbetalingerne omfattes af sikkerhedsstandard 3D-Secure, som er en sikkerhedsstandard, der er produceret af VISA og Mastercard til at sørge for sikre betalinger over internettet.
  • Hvad er cookies?
    En cookie er en lille tekstfil som lagres på din computer som bl.a. fortæller os om dit brugernavn hos os, samt om du er en ny eller tilbagevendende besøger af butikken. Din browser skal acceptere cookies, ellers kan du ikke lægge nogle varer i din varekurv. Har du nogle problemer eller spørgsmål omkring dette kan du altid henvende dig til vores kundeservice, så hjælper vi dig.