Support
Bangerhead-teamet!
Välj avdelning

Kontakt os

Support


Din beauty-bff

Din beauty-bff. Vi er her for at gøre livet meget nemmere og en hel del sjovere. Har du nogle spørgsmål om din ordre, kan du altid kontakte os. Send en mail til os - vi er her for at hjælpe dig! Er du i tvivl om hvilket produkt der passer til netop dig? Vores beauty-junkies deler gerne ud af alle deres hemmeligheder og smider måske en sjov beauty quote eller to!

Kontakt os

Skriv til os: Vi svarer på alle dine spørgsmål fra kl. 8-17 på helligdagsfrie hverdage. For svar på mail er du velkommen til at kontakte os via formularen eller på e-mail hej@bangerhead.dk

Ofte stillede spørgsmål

Hvilke produkter skal jeg vælge?
Vores skønhedseksperter hjælper dig gerne med at finde de produkter, som passer til netop dig og dine præferencer. Det er vigtigt at vælge de rette produkter til netop din hud- eller hårtype for at få maksimal effekt af vores produkter, så tøv ikke med at kontakte os via formularen nedenfor eller via hej@bangerhead.dk
Hvor er min pakke?
Hvis du ikke har fået din pakkeadvisering eller har mistet den, eller om du bare er nysgerrig på hvor din pakke befinder sig, kan du nemt finde oplysningerne ved at gå ind på Mine sider og klikke på Bestillinger. Vælg den aktuelle ordre og klik på Kollinummer.
Hvornår kommer min pakke?
Vi sender altid din pakke samme dag eller dagen efter du har foretaget din bestilling. Alle pakker sendes med fuld sporbarhed til dit nærmeste afhentningssted. Vi sender altid pakken samme dag. Foretages bestillingen efter kl. 12, sendes ordren af sted dagen efter. Pakken leveres til dit nærmeste afhentningssted eller hjemme i din postkasse. 
Hvorfor kan jeg ikke finde min ordre på mine sider?
Det kan skyldes at du har registreret to forskellige kundekonti hos os. Kontakt i så fald vores kundeservice via formularen nedenfor, så samler vi de forskellige profiler. Så er alle oplysninger samlet samme sted og alle dine bonuspoint regnes sammen!
Hvordan fungerer loyalitetsprogrammet?
Hver gang du handler på Bangerhead får du point på det, du køber. For hver krone du handler for, får du et point. Hver måned opsummeres dine indkøb og din pointsaldo opdateres. Når du har samlet mindst 2.000 point sammen, kan du vælge at indløse dem og få rabat på dit køb. Log ind på Mine sider og klik på Loyalitetsprogrammet for at se pointtrappen og hvor mange point du har.
Hvordan bytter eller returnerer jeg en vare?
Du har 30 dages åbent køb fra og med at du har modtaget pakken, forudsat at produktet returneres ubrugt i ubeskadiget originalindpakning og hvis varen er plomberet, skal denne være ubrudt. Du kan så vælge, om du vil bytte til et andet produkt eller få pengene tilbage. Hvis du ønsker at bytte, så kontakt vores kundeservice, inden du sender returvaren ind. Ved returnering eller bytning betaler du selv returomkostningerne. Mærk returneringen tydeligt med Bangerhead og dit ordrenummer og send pakken til:

Bangerhead C/O Reach Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås
Sverige
Returhåndteringen tager ca. 1-3 uger. Vi sender en bekræftelsesmail til dig, så snart returneringen er registreret hos os. Husk, at gemme kvitteringen på din returnering og send varen sporbart, så vi kan kompensere dig for returneringen, også hvis pakken forsvinder under leveringen.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en forkert vare eller en ødelagt vare hjem?
Hvis du har fået en vare hjem, som viser sig at være defekt eller forkert, kan du returnere denne helt uden omkostninger. Reklamationen skal foretages indenfor en rimelig tid fra og med at kunden har modtaget ordren. Når Bangerhead har modtaget varen, sender vi et nyt produkt af sted til dig, alternativt tilbagebetaler vi totalbeløbet og kompenserer dig for ekspeditions- og fragtomkostningerne. Mærk returneringen tydeligt med Bangerhead og ordrenummer og send pakken til:

Bangerhead C/O Reach Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås
Sverige

OBS! Vil du foretage en reklamation for et produkt fra ghd?
Følg da dette link: https://www.ghdhair.com/se/help/returns
Hvorfor virker min rabatkode ikke?
Hvis du har en rabatkode, som du gerne vil bruge, skriver du den ind ved kassen og klikker derefter på Opdater. Det er vigtigt at du skelner mellem store og små bogstaver, når du skriver koden ind og læs gerne vilkårene igennem, hvis du er usikker på, hvad der gælder. Hvis du har nogle spørgsmål omkring en specifik kode, kan du kontakte kundeservice via formularen nedenfor.
Vis alle almindelige spørgsmål