Spørgsmål & svar
Bangerhead-teamet!
Välj avdelning

Spørgsmål & svar

Spørg os om hvad som helst!

Det skal være så let som muligt at foretage bestillinger og blive inspireret af produktnyhederne. Derfor har vi samlet de mest almindelige spørgsmål, så at du hurtigt kan få svar på dine spørgsmål. Skulle du mod forventning ikke finde svaret her, kan du altid henvende dig i vores kundeservice! Vores skønhedseksperter er der altid for dig og hjælper dig med alle dine skønheds- og ordrespørgsmål.

Kundekonto

Hvordan laver jeg en kundekonto?
Det er let at registrere sig på Bangerhead og det tager kun et par minutter. Dette gør du ved at klikke på knappen Konto i menuen. Log derefter ind med Facebook eller klik på knappen Registrer dig nu. Efter at du har angivet dine personlige oplysninger og e-mailadresse klikker du på Gem. Vi sender dig en bekræftelsesmail når din kundeprofil er klar.
Er det gratis at oprette en kundekonto?

Det er gratis og uforpligtende at oprette en kundekonto hos os. Du skal have en kundekonto for at kunne handle i vores webshop. Hvis du ikke selv opretter en konto registreres dine kundeoplysninger automatisk, når du foretager din første bestilling. Dette sker for at vi kan finde din bestilling frem, såfremt du har spørgsmål eller ønsker at foretage ændringer.

Hvorfor godkendes mit personnummer ikke?

Du skal angive dit personnummer i følgende format: ååmmddxxxx. Hvis det ikke virker, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice så hjælper vi dig gerne.

Kan jeg slette min kundekonto?

Din kundeprofil kan selvfølgelig slettes når som helst, selv om det gør os meget kede af det. Hvis du ønsker at gøre dette, så kontakt venligst vores kundeservice gennem vores kontaktformular..

Jeg har glemt mit kodeord. Hvad skal jeg gøre?
Det gør ikke noget, hvis du glemmer dit kodeord – bare klik på linket Glemt kodeord som du finder det samme sted, som du logger ind. Efter at du oplyser den samme e-mailadresse, som da du registrerede dig, sender vi et nyt kodeord til dig via e-mail.
Hvordan ændrer jeg mit kodeord og mine personlige oplysninger?

For at ændre dit kodeord eller dine personlige oplysninger, skal du logge ind på din kundekonto (længst oppe i højre hjørne). Klik derefter på Indstillinger. Foretag de ønskede ændringer og klik på knappen Gem.

Order & retur

Reserveres varerne i kurven?

For at undgå at du bliver skuffet, gør vi opmærksom på, at de varer du lægger i kurven ikke automatisk bliver reserveret. Så sørg for at afslutte betalingsprocessen så hurtigt som muligt - ellers kan du risikere, at produktet når at blive udsolgt, hvis der er høj efterspørgsel på det.

Er min ordre registreret?
Ordrebekræftelsen sendes med det samme til den e-mailadresse du oplyste, da du foretog bestillingen. Er det første gang du bestiller hos os? Tjek gerne om ordrebekræftelsen er landet i din spam-folder. Hvis du er usikker på om din ordre er blevet registreret, så kontakt venligst kundeservice inden du foretager en ny bestilling.
Hvordan kan jeg se min ordrestatus?
For at se din ordrestatus skal du gå ind på din kundekonto (længst oppe i højre hjørne). Klik derefter på Bestilling. Vælg den aktuelle ordre og klik på kollinummeret. Der får du information om ordrestatus og om hvor din pakke befinder sig.
Jeg kan ikke finde min ordre på min kundekonto?

Det kan skyldes, at du har registreret to forskellige kundekonti hos os. Kontakt gerne vores kundeservice via vores kontaktformular så slår vi de to profiler sammen. Så samles alle oplysninger det samme sted og alle dine bonuspoint regnes sammen.

Kan jeg kombinere flere ordrer?

Af tekniske årsager har vi desværre ikke mulighed for at kombinere flere forskellige ordrer. Så for at undgå ekstra fragtomkostninger skal du sørge for at lægge alle produkter i kurven inden du gennemfører dit køb.

Kan jeg ændre eller afbestille min ordre?
Hvis du vil afbryde din ordre, så kontakt venligst kundeservice så hurtigt, som muligt! Hvis vores lager allerede har nået at behandle din bestilling er det desværre ikke muligt at annullere den. Så må du foretage en returnering. Behandlingstiden på en indkommende returnering tager almindeligvis 1-3 uger. Efter at returneringen er registreret sender vi enten en ny vare, makulerer din faktura eller foretager en tilbagebetaling på den konto, som blev anvendt ved betalingen.
Jeg fortryder mit køb, hvad gør jeg?
Fuld fortrydelsesret gælder indenfor 30 dage fra at du har hentet din pakke. Fortrydelsesretten gælder under forudsætning af at produktet sendes tilbage i uændret stand og hvis produktet er forseglet, skal forseglingen være ubrudt. OBS! Der er ingen gratis returnering ved fortrudt køb. Gør således, hvis du vil lave en returnering: Mærk returpakken tydeligt med Bangerhead og sørg for at din følgeseddel er med i pakken. Pakken sendes til:

Bangerhead
C/O Reach Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås
Sverige

Håndteringen af returneringer tager normalt 1-3 uger. Når returneringen er registreret foretager vi en tilbagebetaling til dig eller opdaterer din faktura. Vi sender selvfølgelig også en bekræftelsesmail, når din returnering er registreret.
Jeg vil bytte en vare. Hvad gør jeg?
Du har 30 dages åbent køb fra den dag du har modtaget din pakke, under forudsætning af at produktet sendes tilbage i uændret stand og hvis produktet er forseglet, skal forseglingen være ubrudt. Kontakt kundeservice angående hvilket produkt, du vil bytte til. Mærk returneringspakken tydeligt med Bangerhead og sørg for, at din følgeseddel er med i pakken. Pakken sendes til: 

Bangerhead
C/O Reach Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås
Sverige

OBS! Der er ingen gratis returnering ved bytte
.
Jeg vil foretage en reklamation, hvad skal jeg gøre?
Hvis du har modtaget en defekt vare, alternativt en forkert vare, kan du returnere denne helt gratis. Reklamationer skal foretages indenfor 30 dage fra og med at ordren modtages. Når den defekte/forkerte vare er leveret til Bangerhead sender vi et nyt produkt, alternativt tilbagebetaler vi totalbeløbet. Det tager mellem 1-3 bankdage at sætte pengene tilbage på kontoen. Mærk reklamationspakken tydeligt med Bangerhead, sørg for at din følgeseddel er med i pakken. Pakken sendes til:

Bangerhead
C/O Reach Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås
Sverige
OBS! Vil du lave en reklamation for et produkt fra ghd? Følg i så fald dette link https://www.ghdhair.com/dk/help/returns
Jeg har lavet en returnering. Hvornår får jeg pengene tilbage?
Ved reklamation eller returneret køb får du dine penge tilbage indenfor maks. 30 dage fra den dag at Bangerhead modtog besked om reklamationen eller returneringen.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige hos Bangerhead?
Du kan vælge mellem kortbetaling med Visa/Mastercard, direkte betaling, PayPal eller fakturabetaling via Qliro. Vi har også en delbetalingsløsning med QliroKonto. Læs mere om vilkårene for Qliro faktura her.
Koster det noget at vælge faktura som betalingsmetode?
På Bangerhead tager vi 29 kroner i fakturaafgift. Men hvis du vælger at benytte dig af vores betalingsalternativ Qliro Konto kommer afgifterne i form af rente og Qliros månedlige adviseringsafgift på 29 kroner. Læs mere om vilkårene og priser for Qliro Konto og Qliro Delbetaling her.
Skal jeg oplyse mit personnummer for at bestille hos Bangerhead?

Ved fakturakøb er det et krav, at du oplyser dit personnummer af sikkerhedsmæssige årsager, både for kundens og vores skyld. Med personnummeret kontrolleres kundens adresse i folkeregistret med den adresse som kunden oplyser, da vi kun godkender levering til godkendte adresser. Da fakturaen er en form for kredit, har vi også brug for kundens personnummer for at afgøre kundens kreditværdighed samt hvilket beløb kunden kan handle for. Dette gør vi via Qliro.

Er moms inkluderet i prisen?

Der er inkluderet 25% moms i alle priser i vores webshop.

Jeg skal have penge på min tilgodekonto. Hvor finder jeg dem?

Du finder pengene på din tilgodekonto øverst på siden, når du er inde ved kassen. Lige før du klikker på Send bestilling kan du vælge at udnytte denne sum.

Hvordan virker loyalitetsprogrammet?
Hver gang du handler hos Bangerhead får du point på det, du køber. For hver krone du handler for, får du et point. Hver mandag opsummeres dine indkøb og din pointsaldo opdateres. Når du har samlet mindst 2000 point sammen, kan du vælge at indløse disse og få en rabat på dit køb. Log ind på Mine sider og klik på Loyalitetsprogrammet for at se pointtrappen og hvor mange point du har.
Hvorfor virker min rabatkode ikke?
Hvis du har en rabatkode som du vil benytte dig af, skal du skrive den ind ved kassen og klikke på Opdater. Det er vigtigt at du skelner mellem store og små bogstaver, når du skriver koden ind, og læs gerne vilkårene for rabatten igennem, hvis du er usikker på, hvad der gælder. Hvis du har nogle spørgsmål angående en specifik kode, kan du kontakte vores kundeservice via vores kontaktformular. Obs! Rabatkoder kan ikke kombineres med kampagnepriser. Det er ikke muligt at kombinere rabatkoder eller at tilføje en rabatkode efterfølgende.
Hvad sker der med rabatkoden, hvis jeg sender flere varer tilbage?
Hvis du vælger at returnere et produkt er det ikke muligt at få tilbagebetalt værdien for en anvendt rabatkode. Hvis et produkt er defekt eller forkert tager vi varen tilbage og du får selvfølgelig mulighed for at anvende rabatten ved dit næste køb.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?
Vi sender altid pakken samme dag. Hvis bestillingen foretages efter kl. 12, sendes ordren af sted den efterfølgende dag. Pakken leveres til dit nærmeste afhentningssted eller hjemme i din postkasse.
Hvordan fragtes varerne?
Din bestilling pakkes på vort lager og fragtes videre med Posten. De fleste af pakkerne, der sendes som Posten varebrev ender hos dit nærmeste afhentningssted, med mindre Posten varebrev leveres direkte hjemme i din postkasse såfremt der er plads.
Hvor længe bliver min pakke liggende hos afhentningsstedet?
Din pakke ligger normalt i 14-21 dage hos afhentningsstedet inden det sendes tilbage til vort lager. Du får sendt en sms-advisering, hvis ikke pakken afhentes derefter, sendes der også en emailadvisering og en påmindelse til dig pr. brev. En uafhentet pakke debiteres med en afgift på 149 kroner for at dække de fragtomkostninger, som en uafhentet pakke forårsager.
Hvordan ved jeg, at min pakke er kommet frem?
Når din pakke er nået frem til dit nærmeste afhentningssted, får du en advisering, enten hjemme i postkassen eller som sms, afhængigt af hvad du valgte, da du foretog din bestilling. Denne advisering anvender du derefter for at afhente pakke. Hvis du kommer til at slette din advisering eller mister den, kan du finde de nødvendige oplysninger på din kundekonto under Bestillinger.
Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad er der sket?
Samme dag som bestillingen sendes får kunden en e-mail med oplysninger om levering. Her findes også et link til sporing af pakken. Ofte ligger pakken hos afhentningsstedet, også selv om adviseringen ikke er nået frem. Hvis pakken ikke er kommet efter en uge anbefaler vi dig at kontakte kundeservice med det samme, så vi kan undersøge sagen nærmere.
Sender I pakker ud til andre destinationer end Sverige?

Vi sender pakker til Sverige, Norge, Danmark, Finland og Åland. Hvis du ønsker at bestille en pakke til Norge kan du gøre dette på Bangerhead.no. Vil du bestille en pakke til Sverige, så besøg venligst Bangerhead.se Vil du bestille en pakke til Finland eller Åland, så besøg venligst Bangerhead.fi

Kan jeg sende pakken til en anden adresse?
Såfremt du ønsker at sende pakken, du bestiller til en anden adresse skal du vælge at betale med kort eller PayPal. Vi har ingen mulighed for at sende din bestilling til en anden adresse end der, hvor du er registreret i folkeregistret, såfremt du ønsker at betale med faktura. Dette er af sikkerhedsmæssige grunde og på grund af risikoen for bedrageri.
Hvor meget koster fragten?
Ved køb over 399 DKK er fragten gratis. Handles der for under 399 DKK vil fragtomkostningen være 29 DKK. 

Sikkerhed

Hvordan ved jeg om jeres betalingssystem er helt sikkert?
Ved betaling med kort benytter vi firmaet DIBS Payment Services AB, som er en leverandør af sikre betalingsløsninger på internettet. DIBS er førende indenfor betalingstjenester i Norden. Når du handler hos os flyttes du over til en sikker krypteret side, hvor betalingen finder sted. Ingen kontooplysninger eller personoplysninger gemmes hos os. Kortbetalingerne er omfattet af sikkerhedsstandard 3D-Secure, som er en sikkerhedsstandard udviklet af VISA og Mastercard, for at sikre betalinger over internettet..
Hvad er cookies?
En cookie er en lille tekstfil som lagres på din computer, som blandt andet fortæller os om dit brugernavn hos os og om du er en ny eller regelmæssig besøger hos os. Der er to forskellige slags cookies, en som gemmes permanent på din computer og en såkaldt sessionscookie. Den sidste lagres ikke på din computer og forsvinder, når du lukker webbrowseren. Din webbrowser skal acceptere cookies, ellers kan du ikke lægge varer i varekurven. Hvis du har problemer eller spørgsmål om dette, kan du altid kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig
Jeg kan ikke finde min ordre på mine sider.
Det kan skyldes at du har registreret to forskellige kundekonti hos os. Kontakt i så fald vores kundeservice via formularen nedenfor, så sammenføjer vi de forskellige profiler. Så samles alle oplysninger det samme sted og alle dine bonuspoint regnes sammen.
Hvordan fungerer loyalitetsprogrammet?
Hver gang du handler hos os får du point på alt det, du køber. Hvor mange point du får afhænger af summen på varerne du køber. 30 dage efter afsluttet køb får en registrering i form af point. Når du så får lyst til det, kan du vælge at indløse dine point mod en bonuscheck, som du kan anvende, når du handler. Hvor stor bonuschecken er kan du se ved at klikke på linket anvend point. Bonuspointene er gyldige i 1 årHvis du har nogle spørgsmål om loyalitetsprogrammet kan du altid kontakte os!
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil bytte eller returnere en vare?
Du har 14 dages åbent køb fra og med at du har modtaget pakken, forudsat at produktet returneres uanvendt i ubeskadiget originalindpakning og i de tilfælde hvor varen er plomberet skal denne være ubrudt. Du kan så vælge om du vil bytte til et andet produkt eller få pengene tilbage. Ved returnering eller bytning betaler du selv returomkostningerne. Registrer din returnering ved at gå ind på "min side" og klikke på "retur". Mærk returneringen tydeligt med Bangerhead og ordrenummer og send pakken til:

Bangerhead
C/O Reach Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås
Sverige
Hvad gør jeg hvis jeg har fået en forkert vare eller en ødelagt vare hjem?
Hvis du har fået en vare hjem, som viser sig at være defekt eller forkert, kan du returnere denne helt uden at det koster noget. Reklamationen skal foretages indenfor rimelig tid fra kunden har modtaget ordren. Når varen er modtaget hos Bangerhead sender vi et nyt produkt til dig, alternativt tilbagebetaler vi totalbeløbet og kompenserer dig for ekspeditions- og fragtomkostningerne. Registrer din reklamation ved at gå ind på "min side" og klikke på "reklamation". Mærk returneringen tydeligt med Bangerhead og ordrenummer og send pakken til:

Bangerhead
C/O Reach Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås
Sverige

Vil du lave en reklamation for et produkt fra ghd? Indsend da dit produkt direkte til ghd med tilhørende kvittering og en kort beskrivelse af fejlen. GHD Sverige AB Johannesgränd 1 111 30 Stockholm. Alternativt kan du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Hvorfor virker min rabatkode ikke?
Hvis du har en rabatkode, som du vil benytte dig af, skriver du den ind ved kassen og klikker derefter på "opdater". Det er vigtigt at du skelner mellem store og små bogstaver, når du skriver koden ind og læs gerne vilkårene igennem, hvis du er usikker på hvad der gælder. Hvis du har nogle spørgsmål angående en specifik kode, kan du kontakte kundeservice via formularen nedenfor.

Still single? -20% på næsten alt. Se kampagnevilkår > >